blogga hit och blogga dit

mitt liv är så ointressant just nu. ingen skola för tillfället och bara massa längtan till studenten, men snart är et över. vet inte riktigt vad jag ska skriva, för senast jag skrev var det fortfarande snö ute och jag hade nyss kommit hem från kiruna. men tar det kortfattat genom några bilder.
en tatuering blev gjord och den står för nanna, josefin, angelika.
det har varit mösspåtagning och kulturnatten.
även en mösspåtagning i svall som jag och angie åkte på väldigt, VÄLDIGT spontant kan jag lova.
och till det bästa, jag, nanna och angie har tillslut efter ett helt skolår skickat in våran bakbok på tryck!
 
sen så har jag ju varit på vårforum och sånt annat shit, men har en ny tele så finns inga bilder för sånt 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0