svar på en kommentar

 
Anonym                                                     IP: 194.68.175.13

bor du med din kille i en lägenhet eller bor båda hemma?

jag bor hemma igen med mamma, men han bor kvar i lägenheten. och vi har gjort slut :)


idag var jag tillbaka till skolan. eftersom att jag kände mig piggare imorse, dock inte mycket. trodde det skulle avta mer och mer under dagen men är likadant än nu i halsen. och sen den där jäkla torrhostan som kommer hela tiden. så tagit en alvedon och hoppas på att iaf huvudet blir bättre. för snart ska jga ta med mig mamma och åka till sval och hitta någonting fint att ha på mig imorgon när vi väl ska till svall då.

 

men imorgon så är det födelsedagsmiddag hos lotta. så det blir väl lite festligheter där då, sen så är det ju något på mittis oxå, men får se hur kvällen slutar då och vad lotta har för planer så klart. 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0