lite mer till garderoben

idag åkte jag och nanna med 13 tåget till svall. nanna skulle klippa sig och färga håret, vilket hon gjorde. blev jätte fint. jag fick därimot med mig tre tröjor, en halsduk, mjukisar och en plommon röd skinnjacka hem. 
blir hemma ikväll bara för att krya på halsen och få bort hostan eftersom att det är match på söndag så vill jag kunna vara med istället för att alltid, ALLTID få säga att jag inte kan pågrund av en cp sjuka. men lär ju inte vara bättre på söndag, tänker ändå vara med fast att det kan bli värre. 
 
och att bero på fotboll så kom mamma hem igen från bilbingon som tydligen inte var, som tur för mig och fick skjuts till träningen igår efter jag hade missat bussen, såklart
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0