"josse i skinnjackan"

15 688 ord och 26 sidor. jag skrev om hur hjärtkrossad jag var och hit och dit. det var 2012. men jag skrev en ganska bra sak där, "jag ska och har alltid varit stark". 

i brist på saker att göra så läser jag igenom en miljoner olika antekningar från 2011-2012. ganska kul ändå, är glad att jag aldrig slutat skrivit om saker jag blivit glad eller ledsen över. vissa saker är det iofs för tidigt att läsa, men om nått år kanske det kan vara kul att minnas tillbaka lite och förstå hur korkad man egentligen var. det roliga nu är bara hur detaljerat jag skrev om saker och ting då, ångrar att jag inte gjort det nu oxå under det senaste året.

det där var tiden innan kärlek blev förknippat med problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0