faktiskt 18 år ska ni veta

long time no see.
vet faktiskt inte varför jag inte har bloggat på länge. nu har jag varit sjuk sen i tisdags och därför oxå haft all tid i världen liksom. men aja. 
 
på träningen i måndags så kände jag att jag hade lite ont i halsen, men mer tänkte jag inte på det utan jag blev uttagen till matchen dagen efter och sov över hos felicia den natten mot tisdagen. fast sov vet jag inte om jag gjorde direkt. jag vaknade mest hela tiden, och då var jag antingen dränkt av svett eller så kändes det som jag låg i en isvak. sen får jag inte glömma halsen då som torkade ut hela min mun och gjorde så att jag inte ens kunde svälja det lilla salvin som jag skrapade ihop.
väldigt intressant, men det är iaf därför som jag är hemma än idag. dock så har febern gett sig mer och mer, men huvudet och halsen är inte på samma väg. 
 
i lördags fyllde jag äntligen arton och det firades på kvällen med syster och några vänner i svall på avenyn.
 
en bild var allt jag skrapde ihop den kvällen iaf. sen snodde jag en av mamma.
ja vi ser faktiskt ut från de där ögonen, fast dom ser ut som russin. för mamma kan det där med att få med dom där bästa och roligaste stunderna 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du med din kille i en lägenhet eller bor båda hemma?

2014-09-04 @ 11:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0