allmänt

snart är det bara halva tiden kvar i skolan. dock att det är ungefär sex månader är en annan sak. längtar så mycket tills att jag får ta på mig den där fula mössan och bara slippa skolan och allt som har med ånge att göra för ett tag. för mamma kommer ju alltid finnas kvar här, iaf i några år till. 
för detta ställe är för litet, man kan liksom inte rymma när man känner för det. så jag måste få upp mina betyg om jag då inte vill stanna och komma tillbaka till boberg ett år till.
 
och om två dagar är det jul oxå, men det är ju ingen skillnad från alla de andra åren. sen juldagen blir det utgång med felicia som äntlien fyller 18 efter 00 dock. och efter det väntar bara nyår, nytt år och nya löften
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0