little things

har inte haft tid till att blogga på länge eftersom det är en miljon grejer med skolan just nu och att jag har börjat tränat på moove nu, så det är det som tar upp det mesta av min tid.


men imorn så är det sista dagen innan lov. och lov innebär att sova, sova och sova. med tobias förstås. på lördag ska jag angla med felicia, tobbe och andreas, blir nog roligt.

jaja, nu ligger jag iaf och väntar på tobias hemma hos han eftersom han fortfarande är och tränar. jag blev klar en aning tidigare tydligen. så längtar bara efter ett bad så fort han kan ta och komma hem.

i övrigt har vi bara gosat och ätit vofflor idag.

justeeee.... sandra har ju äntligen kommit ner hit igen så imorn ska jag ta mig hem igen, var ju ett tag sen sist. tack och hej från mig

Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, ni är ju så himla söta!

2013-03-17 @ 22:10:53
URL: http://mylifediarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0