det kanske bara är tillfälligt just nu

ligger död i sängen och eftersom att klockan slagit över 00 så är det alltså onsdag. onsdag som betyder ännu en dag hemma. har nått virus i kroppen som vägrar försvinna helt enkelt. 
 
kan ju bara gråta lite över att min fotbollskarriär för i år är över. får ta igen mig nästa år då allt börjar igen. kan inte ens säga vad felet är för den delen. men någonting är det eftersom jag knappt får fram något ljud ibland. min ena halsmandel är uppsväld. 
 
men annars så är allt väl bra. ligger väl efter i skolan en hel del. men saker har börjat kommit in i det nya huset och snart kan jag kalla det mitt hem. fast mitt rum står kvar här på åkervägen hela den här månaden ut
 

Kommentarer
Postat av: Alina

ska du flytta?

Svar: ja det ska jag
josefin hjortborg

2012-09-12 @ 14:12:45
URL: http://www.alinatoivonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0