Jag kan inte förklara varför vi lever här sättet gör vi det varje dag.

varit en hel del saker på samma gång den här dagen, men när jag kom hem tog jag mig ett glas juice och glömde alla problem, för en liten stund.
.
vaknade runt 8 i morse av ett sms, tur de för annars hade jag nog missat skjutsen med mamma, så drog åt mig nå kläder sen var det bara att åka, såg ungefär ut som en ny vaken fisk, med ett hustak på huvudet. följde med feffe hem idag, sen vart det gårn. och nu ligger jag på golvet och leker att allt är som vanligt, kanske är just så det är, vanligt asså. men nu ska jag ängna lite tid åt nått som kanske har någon betydelse.
vem kunde tro att det här bara var ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0