Det kommer annat mellan och det är bra.

haha, jadu söta felicia. och vi kan ju säga att det var igår. ett annat år.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår så var jag i stan med josse :) och eftersom josse inte berättar;) om dom där jävla killarna får väl jag göra det :) jag och josse gick på birsta då och vi såg 3 killar som gick förbi några gånger (fusomstryk) dom flina och kolla på oss lika mkt varje gång och tillslut så kom en smal ganska lång kille fram och peka på sin ena kompis och sa kan han få ditt nummer sa han till josse då josse sa såklart NEEJ! och vi förtsatte att gå för vi ville bli av med dom sedan sa den långa smaka igen men kan han få ditt nummer då och peka på sin lilla knubbis kompis, Nejj! sa jag :) och så sprang vi nästan fram över golven för vi ville att dom skulle sticka men nej då dom gick lika fost äfter oss, och sedan sa den långa smala killen igen kan jag inte få ditt nummer d och peka på josse josse sa - Nej jag ger inte ut mitt nummer. och sedan kom det fram en annan tjockis till mig och sa men jag kan väl få ditt nummer då? NEJ ! sa jag dom följde efter och tjata sedan gick jag och josse in på lindex bara för att vi ville slippa dom och vi stanna där och sedan fortsatte dom att tjata efter våra nummer och josse börja säga mitt så då börja jag säga hennes bara för att jävlas och sedan kom det fram att hon hade tängt säga fel på slutet så hon vart lite sur på mig :P och sedan gick vi imot ginatrikot och då sa den ena tjoskisen till smalisen nu går vi för långt vi har ju kommit till ginatriKÅT nää kom nu sa smalisen (MEDANS EN LITEN TJOCKIS HÄNGDE EFTER OCH SA INGENTING JAG OCH JOSSE KALLADE HAN PISEN) :) sedan så sa vi att vi skulle hem jag sa attt pappa var där och skulle hämta oss så vi börja gå mot utgången för vi tängte att dom lär ju sticka men nej då dom ville sova hos oss och följde med oss ut och sedan så låtssas vi att det var fel utgång så vi gick in lite snappt igen, och då stannade dom utan för så vi sprang nästan fram på golvet och skynda oss att åka upp för rulltrappan så så vart vi av med dom :) (Y) någta timmar senare satt jag på en bänk utanför SIX för josse var och köpte julklappar åt mig men då såg jag kkillarna igen då dom följde efter 2 andra tjejor ch fråga efter nummer. ja just det dom sa att vi skulle ligga dubbel macka med dom och allt :) och ena smalisen tog på josse hela tiden:O //Felicia♥


Kommentarer
Postat av: Felicia!

Hur lågt kan man sjunka hur kasst kan man må??!

faan för bilderna.. men de va ju lite kul att vi dissa dom hahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0