VÄLJER ATT SE BLINT, FÖR DET ÄR DÅ JAG BLIR LYCKLIG

jag och felicia gjorde en liten "rapp" på skolan idag. sedan åkte vi med emma till träningen i snön. gick väl helt ok. bara att det blev blött som tusan. men lite vatten har ju aldrig skadat någon. satt på station och väntade lite på tåget. så nu sitter jag hemma. och har ett prov imorgon. jag ska ta en dusch nu och sedan stänga av datorn, för jag måse plugga. det måste jag alltså.
'
missa desperate housewives 3 veckan i rad nu. fuck. men livet rullar på som vanligt. måste hänga upp fotbolls skorna på tork så dom inte är sura på torsdag, då dör jag ju på riktigt.
'
har så in åt helvetes ångest så klara fan inte va att andas. blir det stan så blir det thorén samhälle då. väljer bort ekonomi, var visst mycket plugg. eller någon josefin hade lämnat en liten kommentar om det. fast det trodde jag ju redan. men måste ha stängt av hjärnan då jag valde. eller kanske bara var så inne i mäklare. boberg kanske, första...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0