JAG KÄNNER INTE ENS IGEN DEN DU VAR OCH DEN DU ÄR NU

har tagit hela dagen i lugn takt och bara flytit med det mesta. ätit och kollat på tv alltså. varit i fränsta en sväng också. men bara för att göra mamma sällskap till att handla. men nu har jag slagit ner mig i sängen och är rätt död. imorgon ska jag, feffe, lörra, emma och elin till stan. ja vi ska alltså kolla på titanic i 3D. fatta vad grymt. men fatta också att feffe aldrig, ALDRIG har sett titanic förut, ALDRIG i hela sitt liv. ja man kan ju undra vart hon har haft sin hjärna unde dom 15 senaste åren.
men jag ska nog sova. om typ 3 timmar. skulle kanske till feffe förut men det gick åt ett annat håll. så blir nog hemma. skulle inte tro något annat faktiskt. men jag ska göra något av mitt liv nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0