MEN JAG KOMMER INTE LÄNGRE UTAN DIN HJÄLP

fick göra lite lunch till felicia och anna-lotta. det blev makis och korvis. efter det tog vi en promenad till kiosken för att få lite glass i det fina vädret. men fick gå hem själv eftersom att lottas mamma kom och hämtade dom halvvägs.
'
men nu ska jag nog ta och städa mitt rum. har ändå ingenting att göra. och dom är ju som grisar. det har dom alltid varit. sånt jag får leva med.
'
idag kommer sandra och matti hit. så det blir lite finare middag ocg efterrätt. inte helt fel. men när dom kommer vet jag inte. ikväll ska jag till fränsta och utnyttja den sista dagen det här lovet hade att bjuda på. ska nog bli bra. hoppas jag iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0