JAG TÄCKER ÖVER LJUDET AV SMS SOM INTE KOMMER

är klar 5 min tidigare än vad jag ska vara. brukar alltid få stressa med det sista. men det kan vara för att jag faktiskt klev upp direkt när larmet ringde och klev in i duschen. är lite orolig över ensamma kortet igår. men idag är det skönt att vi slutar 2. härliga onsdag. läste som vanligt mitt horoskåp i morgon tidningen. verkar ganska sant. eller faktiskt jävligt sant. brukar aldrig stämma in men just idag gjorde det de. men nu ska jag smsa nanna och fråga vart bussen egentligen är och sen ska jag gå upp ocg borsta mina tänder som var vita igår. men bara för att jag var brun i ansiktet

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-04-04 @ 08:16:49
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0