JAG SKULLE ALDRIG TA DET DÄR STEGET ÖVER IGEN

kom hem för ett tag sedan. fick skjuts utav wille.
men där vid 6 kom emma, lörra och feffe hit och vi tog oss en sväng till ljungamotelk. hade lite mys med chips och allt det där. och mitt i allt kom vi på att vi skulle dra ut till parken med ett gäng och bara hänga lite framför elden. först var det bara jag, lörra, emma, feffe, wille, carlsson och joel. men tobbe och milling hade vägarna förbi en sväng också. satt och sjöng lite olika låtar och efter ett tag kom torps epa killar och fanny. blev mysigt. men nu ska jag kolla lite på tv eftersom att jag inte är ett dugg trött. och JAG SAKNAR SOMMAR SÅ OTROLIGT MYCKET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0