GÖMMER MIG BAKOM EN MASSA LÖGNER BARA FÖR DIG

ganska nyligt hemkommen. trött så jag nästan är död. lanet, joo visst det gick bra. fast nej. det hade varit roligt om nu alla dom som valt att vara där skulle vara en aning gladare och inte så dyster och trött. värdelöst. onödigt att sitta uppe för ingenting. kunde lika gärna sovit hemma nerbäddad i min egen säng. men istället satt jag på ett armstöd till en soffa framför en dator.
'
var på ett ungefär så här uttråkad↓↓↓
men sånt antar jag väl att livet är. jobbigt och tråkigt. fast ibland så finns det ju dom där roliga stunderna. men en sån stund var INTE i felicias lilla stuga, dötråkigt.
'
men väl hemma nu så har jag hunnit limma tillbaka det där converse märket som ludde drog bort. lite arg blev jag på han. men nu sitter det där igen, halvt och snett. ja, antar att man får leva med sånt också. kan ju tänka lite glatt, ingen annan har just så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0