FÖR ATT HINNA IKAPP FÅR DU SPRINGA, SPRINGA SNABBT

att vakna så här vi 1 och fortfarande vara trött, det är lagomt irriterande. plus att jag gömde en del av laddaren till mobilen i stugan. så ja, jag har ju inge batteri alls. helt dött. ser bara sen där lilla lampan blinka rött varannan sekund.
'
solen är framme. men den såg jag när jag klev av bussen imorse. så det var inge bättre med den. ingen hemma. så jag har det väldigt roligt hemma, själv. INTE DIREKT. fast jag kan göra vad jag vill nu. men det finns ingenting jag vill göra. den här dagen är bara allmänt tråkig. på ett ungefär som alla andra.
'
fast jag är väldigt, VÄLDIGT glad över vissa andra saker också. för jag fick ett litet samtal igår om ett sommarjobb som jag har varit lite osäker på. det var nämligen en kille från LKAB som ringde och berättade om att jag fått jobbet och att det var ett kontrakt skickat. då blir mitt humör uppvridet en aning kan jag lova.
fast det är ju ett självklart att jag ska hinna skämma ut mig på ett 2 minuters samtal. inge lustigt med det. ingen som hade förvänta sig någonting annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0