FAN FÖR DIG ASSÅ... DU ÄR BÄST

tog en dusch innan mamma och alla andra människor kommer hem hit till detta hus i lilla ljungaverk. är kär i min tv. vill bara sitta framför den i timmar. jag är glad över mitt val mellan kamera och tv. har kopplat in basen i den. så nu jäkla är det ljud, bra ljud.
'
idag har jag valt middag. köttbullar, makaroner och ...... BRUNSÅS. mmmmmm. älskar det. men en sak jag älskar mer är träningen på tisdag. har saknat det som har tagit så kort tid. men om två dagar är det äntligen den efterlängtade träningen. men hoppas att vädret är villig att ge mig den underbara solen utan vind som gör så man nästan lyfter från marken.
'
UTTRÅKAD. vill att örjan ska komma hem så jag får koppla in datorn i tvn. så allt blir så mycket större och bättre. heheheehehehehheh. nu hör jag mamma trampa in, hejsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0