DU KAN VARA SÅ LÄTT MEN ÄNDÅ SÅ SVÅR PÅ SAMMA GÅNG

somnade runt 3 eller nått. byggde ihop tv bänken och skruvade fast benen på sängen. känner mig en aning duktig. så nu ska jag städa garderoben också.
'
invigde tvn igår. kändes bra när den stod där och bara var min underbaraste ägodel i detta rum just då. kollade på dear john. klart det måste börja med den bästa filmen. så jag är alltså super duper glad. mitt rum är nästan fullbordat. fattas bara några bilder i ramar och en bänk av nått slag med lådor. plus en ny hylla.
'
blir ensam hemma nu ett tag. nästan hela dagen. mamma åker och jobbar och örjan tar med sara och jimmy till badhuset i östersund. jag orkar inte följa med. det är tråkigt att plaska runt i vattnet med massa barn. vill hellre stanna hemma med min dator som håller på att gå ihop. nu har den verkligen blivit helt tokig. det som ska vara blått är vitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0