DRÖMMARNA SOM VI DRÖMDE HAR FÖRSVUNNIT

somnade tidigt och vaknade tidigt. men nu ska vi snart dra till stan. där runt halv 11 var det visst sagt. ska göra ett tappert försök att få till det där fågelboet som hår på huvudet. somnade med halv blött hår. kladda på lite smink och dra på mig några fina plagg sen så är jag faktiskt klar.
'
ikväll ska jag troligtvis vara hemma med familjen och bara mysa till det i soffan. men massa gott. fast det lär ju sluta på något annat vis. det gör det alltid när jag bestämmer mig för att vara hemma.
'
äckel snön håller på att ta över lilla fina ljungaverk. IGEN. fan. vill ju ha sommar och sol. vi har redan haft snö så det räcker tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0