DET SVIDER MEN BARA IBLAND, JAG HAR NOG GLÖMT

nanna kom hit igår. vi var först och elda i ljunga parken sen vidare mot fränsta för lite mer grillning. sist väntade sig en liten promenad hem för mig och nanna.

vaknade först vid 10 och gick upp och fika å allt. men somnade om direkt när jag kom ner och la mig. vaknade upp nu 2 timmar senare ungefär. funkar ju det också.

ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vi ska först dra till fränsta iaf. sen utgår vi därifrån. men jag hoppas att det blir ett bra avslut på lovet. så någonting bra har hänt. mer än bion och massa andra småsaker. ska göra ett nytt försök att hålla mig uppe nu, så tar en dusch bort från all rök som la sig i mitt hår igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0