DET KÄNNS INTE LIKA HEMSKT LÄNGRE, DET KÄNNS BRA

gick ut och grilla vid två med mamm och dom ute på gården. sen så har jag varit duktig och krattat. där vid 6 tiden kom rappe, tobbe och felicia på besök, vi kollade lite tv och sånt. gjorde alltså inte så mycket mer än ingenting.
'
när dom hade åkt hem så kände jag och felicia för lite korvgrillning så vi drog oss vidare till hussborg på varsinn cykel. gick bra. när vi kom dit så satt robert, ted, wille och adde där. vi hade det lite mysigt. och grillade massor och drack påskmust.
'
så det har alltså varit en bra söndag som slut på det här lovet. nu ska jag ta mig en dusch så all röklukt försvinner sen sova. för imorgon ringer larmet 6.31 som alla andra skoldagar. så imorn börjar alltså allvaret, godnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0