DET FINNS EN DEL SAKER DU INTE HÖRT OM DET TYSTA

mitt rum blev städat och jag blev nyduschad och allt innan jag tog mig till fränsta. först satt vi hos jocko och sedan nere vid kyrkans gillplats och hade eld och gitarr. så lukar inte så gott. men det fick mig att tänka på vad härlig sommaren kommer att vara. längtar ihjäl typ. har iaf planerat att fara till kriuna i början. eftersom att jag har skippat både sport och påsklovet nu. saknar ju liksom släkten och det. men ska nog titta vidare på gossip girl som alla andra nätter. men den här gången i nybäddat. sköööönt som bara den kan jag säga.
imorgon ska jag nog träffa ludde och nanna som ska till fina ljungaverk. är ju alltid kul med lite människor här i samhället. sist hon var här var nog på stenåldern skulle jag tro. alltså VÄLDIGT länge sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0