DET FINNS DELAR DU ALDRIG KAN TA IFRÅN MIG, ALDRIG

somnade vid halv 1 kanske? vaknade vid 5 och somna om till 12 efter några gånger emellan att jag vaknat till över att sara har någon tjock ful kompis här som skriker när hon ska prata och spela. men jag gick ut till tvrummet, tog med mig kaninen och gick upp till köket och stängde in mig. nu sitter jag på sängen och är rödprickig på halsen. det kliar som bara satan. men han är för söt. det går inte att låta bli att inte ha han nära ansiktet.
typ ruttna i världens alla rum. idag? vad händer en dag som denna? en måndag denna vecka 15? jo jag ska duscha och fixa mig för? ingenting. det händer ju aldrig någonting. men jag ska göra det endå så vi HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0