DET ÄR ÖVER NU, DET ÄR ÖVER FÖR LÄNGE SEDAN

åkte till skolan och gjorde nationella i engelska skriftligt sen åkte jag hem. mår inte på topp idag inte. mår lite skit. ska nog vila ett tag.
men just nu låter jag edwin hoppa runt lite på mitt rum. så ska slå igång en film och mysa till det lite med han. om jag har tur så är han kanske också på ite myshumör. för jag känner lite att jag behöver någon att mysa med nu. någon som är söt och det är ju han.
på söndag är det årets första match också. längtar typ ihjäl. men jag har ingenaning om var och när. men det är väl inte så noga just nu. eller jag lär ju få reda på det imorgon innan jag lägger mig                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0