ALLA VAL ÄR INTE LIKA LÄTTA SOM NÄR MAN VAR LITEN

sitter på svensk/engelska med felicia. har ingenting att göra så tar och blogga. det är fisk till lunch, mmmmm.

direkt efter skolan åker vi till träningen. jag har typ längtat ihjäl. fast känns ändå som att jag tappat allt det där om fotboll. fast det får inte hända.

blev väldigt osäker förut när vi fick prämilärt besked om att vi kommit in eller inte dit vi sökt. jag kom in så där på thorén. fast på ekonomi. och jag har litre ångest, för jag känner att kanske boberg ändå drar lite grann. men tror ändå att jag ska söka om thorén som första och boberg som andra. kanske första ändå på boberg. självmords tankar typ




Kommentarer
Postat av: josefin

ekonomi på thoren för de som vill plugga ihjäl sig. hehehehe!

2012-04-17 @ 16:26:29
Postat av: Lörra

prova stan först ett tag säger jag!! :)

2012-04-17 @ 20:13:01
URL: http://annnalottaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0