sakerna jag gjorde mot dig är oförlåtliga, men snälla förlåt mig jag menade inget illa om dig.

Jag och nanna "försov" oss. så vi tog 9 tåget istället, skönt att sova ut. men när vi väl var där så besökte jag två skolor av fyra, men tror att thorens var bäst av dom två, haha. men hann träffa syrran också, har inte sett henne på 1000000 år men annars var dt väl ok.
tog tåget vid halv 5 hem. klev av i fränsta och gick runt lite med oskar, edvin, basse och feffe. var rätt nice. sen tog jag halv 8 bussen och klev av på kiosken och gick till nanna. där vi spelade och kollade på dh (me love), vi har våra tisdagar. men nu är jag iaf hemma och ska hoppa in i duschen om jag inte gör det imorgon kanske? men vet inte om jag orka stiga upp så tidigt.
Smittan tar över världen, vart ska jag ta vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0