När du frågar hur jag mår är det ju en självklarhet att jag svarar med ett tomt bra, för jag vill inte att du ska se mig förstörd.

blev ingen åre för min del, mår skit just nu iaf.
idag var det bio med feffe, breaking dawn, sjukt bra, älskar alla dom där filmerna.
jag sitter ensam på mitt rum i mörkret och lyssnar på musik. jag funderar på om jag ska sova, nu typ. men får se är inte ett dugg trött, fryser, ont i huvudet och halsen. jag vill dö.
igår kväll var jag ju uppe till 3 först, smsa lite med syrran, skönt att hon vet allt nu. inte för att det var så mycket att veta men, jaja. sen smsa feffe mig vid 4? jag fråga vad hon gjorde uppe och som svar fick jag, "jag vet inte" det hade jag också svarat. somna till vid halv 5 igen och sen fick jag ett till sms av feffe vid 6. sen kunde jag inte somna om så gick upp och bestämde mig för att inte åka till åre, mådde piss då också. men allt vart lite bättre efter en cheese och varm mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0