Det var inte jag som lämnade dig och det var inte jag som ville ha tillbaka dig.

Jag önskar att allt var som förr. Men det är en dröm som aldrig kommer att bli sann. Jag vet mycket väl hur det ligger till. Och jag vet att du inte vill prata om det. Men jag kommer aldrig att hitta någon så bra som dig. Och jag kommer ihåg dina ord som sårade, svek och rev ut min själ. Jag vill inte att du ska komma tillbaka nu. Jag har klarat mig länge utan dig och det vill jag fortsätta med. Men du ska veta att jag aldrig kommer glömma dig. Det finns en hemlighet du inte känner till om mig, men den kommer inte någon få veta, ite ens du. Jag vet inte hur jag ska säga det så jag håller det inom mig


Minnerna är suddiga men klarna till så småning om, jag väntar gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0