Nya tider nya tag allt blir nytt och annorlunda nu.

Nu blir det snart skolan. Väntar på att mamma ska komma hem bara. Hon är och för Jimmy och Sara. Till skolan och dagis. Idag tar jag med slalom grejerna till skolan. Eller jag lämnar dom på mamma's jobb. Förut har alltid Peter kört upp min och Nanna's grejer. Men det känns så dumt så jag tar med dom på mamma's jobb istället :)
Jag ska ta och borsta tänderna nu så är jag klar när mamsen kommer. Hejdå!



Jag vill ha sommar med solen i ögonen och man kan ha en kort kort kjol. Och stranden är full med folk. Sola och bada är härligt det. Men jag vill ha det nu!! Inte sen. Eller jag vill ju ha vår innan sommaren ;)



Och när jag ser den här bilden vill jag fiska, haah. Men det är ju också mysigt när vinden blåser och solen skiner.


Kommentarer
Postat av: emma

tack så mycket, din med :D !

2011-01-31 @ 16:31:30
URL: http://sedentarybird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0