När jag väl tänker efter så ångrar jag att jag inte sa det tidigare.

Nu har jag duschat. Och jag vart pigg, ahah en gris.

Igår så for jag juh hem till Lotta där Feffe var. När jag kom dit så tripplade Feffe mitt hår. Sen kom Emma och Sanna dit och då tripplade Lotta Sanna's hår. Sen åkte vi till konsum. Eller ja mitt emot vid Björnbiten. Vi väntade på att bussen skulle komma. Erik och Gurra var där. Sen kom Lina. Och sen kom bussen. Elin och Bianca satt på bussen redan. Jag satte mig brevid Lotta och Sanna satte sig brevid Feffe. Sen åkte vi. Bussen vart full. Vi kom fram till Timrå. Köpte biljett och gick. Jag och Feffe köpte hamburgare typ på engång, ahah inge ovanligt att vi är hungriga. Sen kollade vi lite och sen gick vi runt lite. Timrå förlorade mot HV71, tror jag? ;o
Sen när vi skulle till bussen igen sprang jag in i en tant, ahah. Fick inte stopp och gled in i henne ;o
På bussen påväg hem så sjöng vi lite för Bianka. Sen när vi var framme i Torpshammar så gick Lina och Lotta hem till lina och jag och Feffe hade lite snökrig. Sen kom Örjan. Vi körde hem Feffe och när jag kom hem gick jag och la mig direkt, typ. Tror jag.

Men nu ska jag gå och lägga mig, NATTINATT!!




Kommentarer
Postat av: Goranmolly

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-08-03 @ 07:16:20
URL: http://goranmolly.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0