När jag ser allt från din vinkel fattar jag hur töntiga alla egentligen är.

Nu har jag nyss ätit 5 smörgåsar ;) MUMS!

På berget började det med att Nanna inte hade nån hjälm och hon vägrade åka med en låne hjälm men sen fick hon låna Edvin's pappa's hjälm. Feffe hade visst också glömt sin och vägrade åka så han satt där nere och höll på med lite annat tills hon fick låna Erik's.
Det ända jag säger är... TÖNTAR!
Det är juh dirr inte nån modevisning eller nått.. Herregud.. Hjälmen berättar juh inte vem personen är liksom och ingen bryr sig ändå om man lånar en as ful hjälm eller inte. Fast man tror juh såklart att dom bryr sig. För jag skulle juh inte dirr bry mig om jag såg nån med en AS FUL HJÄLM. Inte hade jag kommentera det.

Men aja om man ska låte en hjälm förstöra så är juh det ens eget val så jag ska inte lägga mig i!

Jag är faktiskt lite sugen på att spela nått spel, ahha. Och det är faktiskt The sims 3 jag är sugen på att spela. Det var juh bara sådär 300 år sen jag spelade det. Om jag nu hittar skivan ens ;o
ÅÅÅ.. kom på att jag måste installera det också. Då vart det juh genast mycket jobbigare. Men jag hoppas att jag hittar skivan, hihi!

Nu kommer lite bilder på MIG!;)















Fint avslut på min lilla bildbomb.

Men nu skicka mamma ett sms ''Kom upp nu'' så jag måste väl gå upp och kolla vad hon vill. Sen ska jag leta efter spelat, Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Olafsine

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-12-12 @ 09:59:49
URL: http://olafsine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0