Jag vill känna din värme och veta att ditt hjärta fortfarande slår.

Nyss kommit hem från skolan. Vet inte vad jag ska göra. Mamma har iaf städat bort julen helt. Snart. Har inte kollat överallt så vet inte. Mamma's dator stod på här i köket så jag tänkte att jag skriver väl ett snabbt inlägg.

Det var juh skridskor idag på skolan. Jobbigt. Fick ont i fötterna för att jag inte kan knyta nå hårt. Dom satt alldedes lösa..

Jag längtar tills mitt rum blir klar. Bara listerna kvar ;D
Inte så mycket. Eller vi hade glömt att måla lite i ena hörnet. Men det går juh snabbt att fylla i. Fast nu trivs jag i det andra rummet.. Men jag ska ha MITT rum sen när det är klart.

På skolan har vi nu sett klart Den osynlige tror att den hette så ;p
Den var iaf bra. Fast jag hade sett den förr. När vi bodde på Ringvägen 12. Det var väldigt länge sen. Men jag kommer ändå ihåg den.

Ska fika lite nu, Byee!



Hittade en rätt gammal bild på mig och Feffe. Den var på mamma's dator också. Hade ingen rolig det var bara den här och två till som vi bara satt där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0