Jag har mitt liv i dina händer nu och föralltid.

Nyss vaknat. Katten sitter i mitt knä. Jag lyssnar på lite musik. Väntar på att mamma och dom ska komma hem. Dom hade åkt till Fränsta för att köpa ett paket till nån som sara skulle på kalas till.

Jag är trött. Tror att jag ska ta något att fika sen ska jag nog sätta mig vid tvn.

Jag måste borsta katten också. Ser ut som en, ja jag vet inte vad.
Hon håller på att leker med ett ljus. Kul.

Igår jag juh på gårn med Feffe. Sen kom Örjan och hämtade mig vid 11. Sen åt jag pannkakor. När jag ätit klart ringde jag Nancy. Jag tog med Zita och gick och mötte henne och Castor. Vi snackade lite sen gick vi vände vi åt varsitt håll och gick hem. Jag hade mina uggs och Zita drog bara runt mig så hon fick gå lös till slut.
När jag kom hem tog jag bort sminket och borstade tänderna sen gick jag och la mig.



Vecka 10 blir det KIRUNA!! Kul ska det iaf bli!
Ska ta med slalom grejer och det. Då blir det roligare ;)

Fotot är juh taget på Becca's tak ;d

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0