Jag fattar inte hur jag kan vara så iskall mot en sån som dig.

Nu har jag nyss duschat. Orkar inte duscha imorgon på morgonen..

På Getberget då så var det rätt många som åkte, kul var det iaf :)
Och det är ju bra att det bar det. Fast jag fick lite ont i benen. Men det kan nog bero på att pjäxorna satt lite löst.

Men nu ska jag gå upp och fika tror jag. Är hungrig. Men om jag äter nu blir jag hungrig sen.. ;o Jobbigt! Men jag måste äta, haah hejdå!



Åååå... Imorgon är det skidor eller skridskor kom jag på fy vad jobbigt.. Förra veckan valde jag skridskor så nu väljer jag skidor för det är jag nog mycket bättre på än skridskor.. (Kunde knappt åka sist!)
Har bara åkt skridskor en gång den är vintern ;s Illa!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0