I vissa ögonblick önskar jag att jag kunde stanna tiden.

Jag har städat toan. Nere. Det var inte roligt. Men nu är det gjort!

Jag åt spagetti och köttfärssås, mums!

Jag tror att jag har bestämt mig för kamera istället för kläder. Kamera håller juh mycket längre. Och den kommer jag juh använda myyyycket, mycket mer! Det är juh en sak som är säkert iaf.

Jag har fotat lite. Mitt hår t.ex just för att jag skulle kolla om det hade blivit mycket längre sen jag klippte mig. Och här är resultatet;



Jag klippte mig i början av Oktober. Såg det på en bild, hahh.
Jag tycker att mitt hår har förändrats väldigt mycket sen dess. Det är juh bara att kolla.

- Färgen, mörkare.
- Längden, 2 cm längre kanske?.

Och nu ser mitt hår inte lika slitet ut. Fast om man hade sett i verkligheten så hade mitt hår varit mindre slitet då men på bilden ser det ut som att jag har finare hår nu. Och det går jag efter just nu ;)

(Fick juh inte ens med allt hår förut, haha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0