Gamla bilder är så fruktansvärt besvärliga att titta på för det enda jag ser är gamla minnen om det underbara livet med familjen.

Nu har jag nyss kommit hem från berget med Nanna. Kul var det.
Vi gjorde nästan klar so:n. Jag ska göra franskan nu. En presentation :)
Det kommer nog att ta ett bra tag, hejdå!



Gammal bild, men jag bjuder väl på den ;) HAHA, det var faktikst någon gång innan påsklovet förra året, det minns jag :)

Lotta har skaffat blogg!!! JIPPI!!!

Ta en titt! ;

http://annnalottaedlund.blogg.se/  ;) Hon är sååå gullig!!! Min lilla Lottis!!!


Kommentarer
Postat av: annalottaedlund.blogg.se

aw tack sötiis! :) <3

2011-01-20 @ 21:44:29
Postat av: www.annnalottaedlund.blogg,se

2011-01-20 @ 21:49:49
Postat av: www.annnalottaedlund.blogg,se

2011-01-20 @ 21:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0