Det sista jag såg av dig var ett avskedsbrev.

HEEEEJ! Jag har typ nyss vaknat. Och i min dröm så hade jag en systemkamera som hette Canon EOS 1000D, hahaa. Det kanske är meningen att jag ska ha en sån ;o COOLT! haah, men jag tror att det blir en sån. Kanske inte så intressant att läsa om vad jag vill ha för kamera så jag ska sluta skriva om det nu, haha.

Somnade vid 4 igår för att jag höll på att titta på DH så jävlva bra är det asså!!! Men det är mycktet kvar att se ;)

Jag ska kanske åka upp till berget med Feffe. Om Örjan kan köra mig då. Jag har inte frågat än ;o
Så bara för att jag ska det nu och bla bla bla så kommer det inte att gå, ahahaah..

Men nu ska jag fråga, Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0