Allt jag tänker på handlar om det fina som vi aldrig hade.

Snödränkt på skolan.. På busshållsplaten ;p Kulkul! ;)

Jag och Feffe var dom enda tjejerna som var med på idrotten ;o Och det är ILLA!!

Och så har jag och Feffe kastat snö på nanna eller hennes hår vi började innan idrotten och slutade på busshållsplaten ;)

Det är så roligt för Nanna har lockigt hår och så blir hon gaaalen när vi kastade snö på henne ;) Hon är för gullig den lilla krulltotten! ;) Puss på dig!

Det har vart en sjö i den blåa korridoren, för att alla kastar snö där typ ;o

Nu är det snart slalom som gäller ;D hihihi kulkulkulkulkulkulkul!!!!!
Ska åka upp dit om 10 minuter kanske. Eller om en kvart.

Mina grejer är redan där uppe, Jackan, täckbyxorna, pjäxorna, hjälmen, skidorna och stavarna ;)

Hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0