Allt du har sagt har visst ingen mening.

Jag har passat Jimmy och Sara från 5 6 tills nu. Mamma och Örjan körde Sandra till stan och hjälpte till att dela ut tidningar.

Tidigare idag så har jag, Sara, Örjan och mamma varit ute och grillat, mysigt!
Det var egentligen träning idag men jag hann inte med den för när vi kom på vad klockan var så var den redan halv 4 och då var det ingen ide att stresse hem.

Igår åkte jag slalom med Nanna och Lina.

Imorgon är det skola. Och berge med skolan. Kul.

Men nu ska jag hoppa in i duschen tro jag, hejdå!



Snygg bild, tro mig jag vet! ;)

Jag måste vara med en viss tjej också. Har inte varit med henne sen jag vet inte när sist ;s Och det är illa!

Jag har inte skrivit så mycket nu, hehe. Men som sagt har tappat intresse för datorn ;s Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0