Allt är ensamt utan dig jag ropar ditt namn högt men jag får inget svar.

Nu har jag varit på skolan. Direkt efter skolan vart det stan. Mamma köpte en x10 mini. Jag ångrade mig till ett par svarta uggs istället för mörk bruna. Så nu står det ett par svarta här istället ;)
Kollade på en systemkamera också. Snart är den miiiin!!! HIHIH!
Ska duscha och fixa lite, tror att det är skridskor imorgon på idrotten.? Ska ringa eller smsa Nanna. Hon brukar veta.

Har lite svårt ändå när det gäller systemkameran.. Vet inte om jag ska köpa annat som kläder och sånt eller om jag ska slösa ALLT på en sak.. HJÄÄÄÄLP!

Hejdåå..


Kommentarer
Postat av: felicia . wikholm <3

jag har samma problem om jag ska köpa systemkamera eller om jag ska köpa kläder för allt? :) <3 det är inte lätt när det är svårt och det är inte svåårt när det är lätt. surru gumman !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0