Vi är som två delar av ett pussel som inte hör ihop men som någon försöker pressa ihop.

Jag måste skärpa mig och börja blogga meeer!
En bild sen elli var här.
Nu sitter jag iaf och vänta på att tiden ska gå snabbare. I förr går köpte jag hårfärg, äntligen! Min utväxt tar över mig snart..
Nu är det snart träning, jag är inte pepp. Men aja. Älskar ju fotboll sååå vad gör man inte.
När jag kommer hem blire till att städa rummet. Askul, jag vet.
Vette fan vad mitt lilla hjärta ska heta?! ;o Det är illa, tycker jag. Siri, är inte bra tycker jag. Måste komma på ett nytt.
Mina favvo tränings shorts försvann på cupen plus min ena sko? ;oo
Men nu ska jag sluta skriva, hejdå!





Dom bjuder jag på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0