Vaknar och känner lättnaden av att allt vi hade bara var en dröm och långt från en sann.

Jag vart lite inspererad av http://feliciasbloggitextochbilder.blogg.se/ till att göra en ny header, men är inte riktigt nöjd, vill nog he en svart blogg i alla fall. Skulle bara testa med en vit för att jag har haft en svart rätt länge nu. Men jag tror att jag kommer ha den här headern och det nu ett tag i alla fall.
Kan ju bli bra med tiden, haha.
Tror att jag har världens jobbigaste fluga på mitt rum, flyger alltid till datorskärmen och surra, inte lite irriterande kan jag säga..
Min (sara's) gulliga lilla kisse misse!
Men nu ska jag ta och kolla klart på Gossip Girl, Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0