Så jag bygger en egen bro nu för att mannen vi byggt till bara jävlas med oss.

Nu sitter jag på sängen och lägger till  ny musik på spotify, råkade radera min gamla, fuck säger jag bara! Men jaja har 72 stycken nu, ha!
Vem fan e gud att döma, döda ett liv sådär på ett ögonblick.
Säg vad fan e gud att döma. Så jag bygger en egen bro nu, för mannen vi byggt till bara jävlas med oss.
Så jag bygger en egen tro nu.
Vem fan är gud med elden. Allt som vi trott på har brunnit upp.
Så säg vem fan är gud med elden.
Jag saknar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag hatar dig, jag saknar dig å jag hatar dig, jag saknar dig, jag saknar dig, jag hatar dig å jag saknar dig, jag saknar dig,  jag saknar dig , jag hatar dig, jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig jag, saknar dig jag, saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0