Kalla det vad du vill men jag ser och känner att det är kärlek.

Jag får damp på mig själv. Jag kan inte sova, haha. Men seriöst jag har vela varit trött sen 12 och nu är klockan halv 3. Jag fick nå jävla ryck när jag gick upp till köket och skulle göra en macka. Jag började torka bänkar och det, haha vad duktig jag är. Men ibland kan jag få nå cp ryck att börja städa. Men fan heller i mitt eget rum, det är surt.
Förresten så jag och Lotta ska ha en födelsedags fest, hihi! Men måste planera mer om vart och när och hur. Men det måste bli av! Det måste det verkligen!
Men nu ska jag titta lite mer på Gossip Girl, Godnatt!!

Ni ser att det fortfarande dampa, haha.. Det går inte att göra det bra det ser bara cp ut när det drar ihop sig! Men jag får leva med det. Fast nu gick det? Eller i alla fall den här lilla meningen eller vad man ska säga?! Men fan heller på dom andra, det är mysko??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0