Jag tror du söker efter mer än du själv förstår.

Jag har inte skrivit på länge nu menmen. Glömmer bort ibland att jag har en blogg, haha. Men nu har jag varit i Umeå, kul var det att träffa en massa Hjortborg släkt. Min farbror Anders fyllde år.
Jag fick en Converse väska av pappa som jag älskar.
Idag har jag iaf varit på gårn (?) och sen kollat på killarnas match som jag tror att dom förlorade faktiskt, vi kollade inte hela men när vi åkte så stog det 2-4. Det var ju lite trist. Men vi förlorade också, mot Alnö med 1-4.
En sak jag måste göra är att städa mitt rum, madrassen ligger på golvet och jag har inte ens bädda sängen med lakan.. Det är illa men jag ska ta tag i det imorgon. Tror jag ska möblera om också, får se. Vill göra en förändring nu, snart.

Men nu tycker jag att jag har skrivit för mkt såååå, hejdå!



bilden tog jag innan matchen, Intressant, jaaag veeet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0