Jag är en usel lögnare och det vet du att jag är det var därför du stötte bort mig.

Jaa, nu sitter jag och väntar på att min hår ska bli klart. Håller på att färga det. Brunt. Ännu brunare? Jaja, jag hoppas iaf att rsultatet blir bra, Jag vet inte varför jag alltid blir så nervös när jag sitter med färg i håret. Jag bara blir det.
Imorgon är det skola och jag längtar inte ett dugg.. Jag längtade förra veckan men det var då det.. Nu orkar jag inte gå, men jaja inget man kan göra nå mer. Det har varit en härlig sommar 2011!
Så därför avslutar jag med några bilder sen sommaren 2011!!!













Ja det var liiite sommarminnen men verkligen inte alla, Men nu ska ja frödriva den här kvarten som är kvar på lite roligare, Guitar Hero! PUSS HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0