Dom tråkiga stunderna i ens liv då man absolut inte har något att göra.

1. Det första du tvättar i duschen? Håret.
2. Gillar du kaffe? Nej.
3. Hur mår du just nu? bra.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? har ingen crush på någon just nu.
5. Berätta om din senaste dröm - Jag var på Ljungarocken och sen försvann min gucci väska som jag hade sparat till jätte länge och jag vart jätte ledsen?
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på den? Nej, verkligen inte.
7. Vad vill du ha just nu? Ett städat rum.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Tro ja inte.
9. Biter du i din glass eller slickar du på den? Oftast slicka men händer väl att man biter också.
10. Använder du smileys? Händer väl ibland.
11. Har du träffat någon kändis? Ja.
12. Gillar du keso? Inte min favorit.
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Standing soldier - Demarco.
14. Hur många länder har du besökt? 1 tro ja?
15. Är dina föräldrar stränga? Kan man väl inte säga, men dom är väl normal typ.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Skulle nog inte våga.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Nej.
18. Brukar du hyra film? Nej, sällan.
19. Var kommer du vara på lördag? Hemma? Inga planer, än.
22. Vad åt du till lunch? En Billys Pizza.
23. Har du lockigt hår? Nej, bara cp toppar.
24. När grät du senast? Ett bra tag sen?
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Så trög är jag väl inte?
26. Favoritårstid? Höst/vår.
27. Vem höll du senast i handen? Venne.
28. Sover du med TVn på? Ja.
29. Tycker du att du är gammal? Nej.
30. Är du mörkrädd? Ibland.
31. Gillar du ditt liv just nu? Ja, det duger men hade kunna varit bättre.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Konstig fråga men det kanske jag har.
33. Har du bra syn? Den funkar.
34. Var är dina föräldrar just nu? Min mamma är nog i rummet rakt ovanför mig och sover. Pappa är väl i Jukkas och kanske och sover.
35. Vad har du på dig just nu? Jeans och en huvtröja.
36. Vad var det senaste du köpte? Strips och en dipp på Mankan.
37. Hatar du mer än 3 personer? Nej.
38. Använder du sushipinnar? - Kan hända, men det är sällan.
40. Äger du ett vapen? Nej, Gillar inte sånt.
41. Gillar du ditt hår? Inte just nu.
42. Gillar du dig själv? Lär mig med åren.
43. Vem står dig närmast? Min syster, Sandra. http://hjortborg.blogg.se/ och mina två undeeerbara vänner Nanna, http://ngerling.blogg.se/ och Felicia, http://feliciasbloggitextochbilder.blogg.se/
44. Hur ofta använder du MSN?  Har inte msn på datorn just nu.
45. Vem prata du med senast på MSN? Ojojoj.. Nanna kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0