Tråkigare dag finns inte.

Sandra har typ jätte ont i halsen. Hon kan knappt svälja, äta, dricka eller göra nånting alls. Så hon, mamma och Örjan for in till stan på sjukhuset. Och jag fick vara barnvakt. Men dom sa inte att jag skulle vara barnvakt eller nått eller att dom skulle till stan dessutom! Så nu typ hatar jag dom. För jag trodde Örjan skulle vara hemma. Men nejdå! Han skulle ju vara chafför, Varför?! Det fick jag inte nå direkt svar på. Men jag tänker: Man behöver väl ingen chafför då det finns två bilar hemma och man har körkort själv. Jag hade lika gärna kunna följa med. Men mig sa hon nej till. Ååååå..... Nog hade jag kunna vara barnvakt om dom bara skulle till Fränsta!

Så. Nu har jag gjort av med lite irriterande saker!!
Men jag har iallafall inte kul här. Sitter fast med två små barn! Det går inte att göra något. Man har ont i huvudet men dom gör ändå jobbiga små ljud fast man säger åt dom tusen gånger!

Nu är jag klar!

Jag håller på att kolla på en system kamera som jag har bestämt mig för att jag ska köpa nu när jag har sparat klart. Den kostar rätt mycket. Men jag ska ha en riktigt bra på en gång. Eller den duger iallafall åt mig :)

Men nu måste jag gå. För jag måste ju var barnvakt... Hejdå.



Hittade en liten bild igår när jag rensade, så den bjuder jag på! :)


Kommentarer
Postat av: Alina

jag får väl bli en av alla som följer din blogg. kan jag följa många andras bloggar kan jag följa din!:D

snygg bild där uppe ;) minnen för livet<3

2010-10-12 @ 20:57:45
URL: http://alinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0