Stan med syrran!

Hello

Jag har inte skrivit sen fredag nu men i helgen så har jag bara varit i stan och haft det soft med syrran och hennes kompisar :)
Folke var en rolig typ faktiskt snäll också, vi var med han ganska mycket i helgen.
Vi åt på max och gick på stan där jag hittade en halsduk men då gick jag med Felicia i Birsta, och så hittade jag en jacka :)

Men idag när jag vaknade så mådde jag inte så bra ''/
Jag spydde typ 5 gånger i hennes handfat men sen mådde jag bättre ett tag men när vi klev på tåget så hann den bara åka ett tag sen så spydde jag där också och det var inte så kul ska jag säga!! :S

Men i Fredags tog jag lite kort och det på Zita, Lucas och Destiny :)


































































Massor av kramar // Josse




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0